10 APRIL

 hello , ska berätta om igår , har typ aldrig tid för att blogga lika ofta som jag gjorde innan , men ska försöka för jag tycker det e kul :). Så igår stog det väla på listan , åkte dit med mamma , vi skulle fixa en till glaskub med farfar på som vi ska skicka till min farmor <3. Fikade & jag bjöd mamma, ganska stolt. Jag  tog en god  Chailatte med kaffe förståss & en kanelbulle , fast kanelbullen var inte lika god som i den andra Robert's Coffee, & Chailatten var likaså ! Menmen..  hittade några saker men jag väntar.. Så idag vad det skola , inga speciella lektioner förutom matten , då vår lärare berättade vad vi fick :) hahah ..fick VG 37,5/47 :)  41 VAR MVG  så ..3,5 poäng ifrån MVG :) gladis..Men inte nog med det ,  glömde mina nycklar i klassrummet två gånger.. först när vi hade svenska , ny klass hade kommit in då , jag skämdes så jag gick och hämtade sabina .. gick in & fy vad skämmigt..alla bara tittade..: & sen på matten ,:) Men så e det , har litet pennskrin nu så jag kan inte lägga in den där.. klantigt av mig !
btw , har utvecklingssamtal idag kl. 5 :)

Kommentarer
Postat av: sabina

CALL ME ! hem då :P

2008-04-10 @ 15:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0