11 APRIL

                          

Godmorgon ! Vaknade nyss , ska till tandläkaren idag kl. 09.05 :) Så det blev sovmorgon idag för mig , vaknade för circa 5- 10 minuter sen .Måste hinna med allting , menmen nu ska jatg berätta lite om igår : va på utvecklingssamtal med mamma , det skulle vatt klockan fem då min lärare signe ringer och frågar vart vi e kl 5 ? När jag och hon redan bestämt klockn fem , så frågade hon skulle ni inte vara här kl halv 5? Hon var helt yr fick vänta i bilen i en halv timme ! Men allt gick bra ! Sen efter det kom jag hem och då skrev sabina att jag skulle ringa henne , & vi gick ut cyklade till henne sen ner till havet och vi åt en glass , mysigt & skir roligt , måste berätta en sak , det var en man som gick  in och ställde sig i havet för att fiska?  haha sjuk gubbe,! Kom hem vid halv 9 och sen var det soft för mig , Men angående "min hemlis" , NI VET ! Det ska utföras idag , lite senare på eftermiddagen , eftersom jag ska till frissan ,  bigkiss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0