11 APRIL

Hej igen ! ska berätta om min dag ,  hade sovmorgon vaknade typ lite innan 8 , skulle till tandläkaren 09.05  Så jag cyklade i det underbara vårvädret :)  Hade inga hål ! Glad , men det ska jag tacka för att jag hatr slutat äta skit på vardagarna & bara äta det på helgerna :) Men hon sa att det var fyra påbörjningar men om jag gör så som jag gör nu så stängs dom :) WIIE.. Jag vet vad ni tänker typ varför äter hon inte  på vardagar ? Allt handlar om mina tänders skull inget annat ! Får l'ätt hål & så ahr typ hållt på med detta i  typ  4-3 månader :) Men men efter tandläkaren cyklade jag till skolan & hade lite bild först sen engelska och efter det vid halv 2 , gick jag och min lillebror ner till wiesle och så gick han till skolan & jag ner till stan hade bokat tid hos maria som praktiserar på frisyrmakarna ,:) Fixade ögonbrynen och efter det gick jag ner till stan , , & tittade runt lite hittade en ny bikini från GINA TRICOT I varm korall  skit snygg fast jag var osäker , tänkte på att det kanske skulle komma i fler färger vill ha grön ..så fint till en brun solbränna ! Men köpt inget  & jag träffade sabina också !:)..Sen tog bussen hem och softade här sen kom min gudmor & gudfar + lilla söta ANNA , lekte lite med henne sen åt vi muffins & andra kakor :) Men nu precis så överaskade mina kusineer mig , 4 killar :) hiihih men när jag va istan så smsade jag min kusin alex & frågade när han kommer på besök.. har inte sett han sen januari.. & nu så överaskade han oss ! Han ska bo här nu.. så som han brukar..:) okej men nu måste jag gå HA EN TREVLIG HELG / VÄLA IMORGON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0