12 APRIL

Hejsan , Idag har det vatt en jobbigt dag ! Men iallfall fick tid över nu och tänkte berätta , vakande rund 11 , käkade frulle & efter det vid halv 1 stack vi till sjukhuset för att se vad som har hänt med min bror , han spelade fotboll & stukade sin fot , den hade svullnat upp rejält. & jag skulle dit för att kolla upp mitt finger har fått en "broskkula" på mitt finger. Anyway satt  3 TIMMAR , Vid väntrummeet & sen kallade dom upp oss & en läkare kollade upp det sen gick vi till rönkenavdelningen , fick vänta två timmar innan vi fick rönkas , först min lillebror sen jag , för att få svar från läkaren tog det ytterliggare 1 - 2 timmar , ganska kul hahah ! fast det var kallt i rummet , satt och väntade hundra ååååååår ,! Sen så kom hon sjuksköterskan och var klar bara med min brors pepper och inte mitt , så eftersom vi inte visste om jordanis fot var bruten eller stukad , så sa dom effi kan vi inte gå ner , du ska ta hissen sen titta på skylten där det står direktakuten , jag bara nej , FÖR JAG VISSTE iatt jag inte skulle klara av att hitta , som att jag la märke till vart vi gick , allt ser nästan likadant ut !haha . Sen sa ja okej då ,.. få se hur jag klarar detta satt ca : 10 minuter sen kom pappret  och nu kommer det roliga ! Så jag tog hissen ner , och typ tittad epå alla skyltar men hittade inte nån skylt där det stog " direktakut" , så jag fick lite panik , och så kom en man med sitt lillabarn och vi åkte upp till rönken igen och sen kom en annan man igen  & ja ingen av dom visste avrt det låg , då fick jag en brilliant ide , visa mig utgången ! så gjorde dom det så snällt ! fick värsta paniken,, fyfaaaan jag visste att jag inte skulle hitta det . Men till slut gick jag runt om hela sjukhuset och sen in , sen smsade jag mamma & hon kom , + att min lillebror bara hade en stukning & fick kryckor  haha--roligt ! & jag ja dom kunde INTE HITTA VAD FELET VA ! FATTA SÅ SUR JAG BLEV..så jag skulle boka tid hos min läkare och så få göra en bättre rönken på mitt finger och sn komma tillbaka till sjukhuset ! +  jag tror att man måste operera det kanske , för jag ahr haft det i 1 månad och den har inte gått över ! uuuuuuuuussh jävla finger.. så jag kom hem vid 7 , krängde värsta kebab pizzan & gjorde mina tidningar nu , ska jag in och duscha:) kiskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0