13 MARS

hej ,Idag vakande jag runt 10 av att min morfar ringde mig <3 så jag gick upp käkade frukost och sen gick ut för att dela ut mina tidningar , Sen kom jag hem vid två , satt framför datan och efter det gick jag in för att duscha , & så fixade jag & min familj oss. Eftersom vi hade bokat bord hos ASIA KOCK , nere vid Dunkers , anledningen till att vi gick ner dit med min familj & min fasters familj är , att idag är det 40 dagar sen min farfar dog. Så idag brukar man gå ut och äta ,anledningen till att vi gick till ASIA KOCK är att , när min farmor & farfar kom hit till sverige brukade vi alltid gå dit och äta , eftersom farfar och farmor älskade asiatisk mat , vi åt snackade minnen , drömmar vi har haft om honom :( jag saknar dig papou , (farfar) <3 Men jag valde först förrätt , vårullar och sen varmrätt , ris med biff och grönsaker + världens godaste efterrätt , friterad banan med glass, sjukt gott ! Men efter maten gick vi ner till havet lite , mysigt tog lite bilder jag ville visa er . Angående kameran heter den NIKON D40X inte Dx40 som jag skrev innan :) & nu innan pratade jag med min farmor som jag ringer nöstan varje dag , älskar henne <3


image113

                                                                 la familjen/släkten ,



image115

                                                           Jag , vid skaterampen


image118

                                                              kommentera gärna !





                                                                                                                    
                     

Kommentarer
Postat av: Momsiii

gulliga grek ^^

2008-04-14 @ 00:38:47
Postat av: nathaly

:D nej jag har inte gjort min design blogg sj hihi

2008-04-15 @ 15:55:44
URL: http://nathalymejia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0