18 APRIL

image124

Hejsan alla ! Har tyvärr inte haft tid att skriva igår , var tvungen att skriva mitt reportage som tog hundra år ! haha ska berätta lite om :
Igår : Igår så var det skola , hade hemspråk och efter det började jag skriva mitt reportage med hjälp av min kusin Alex , :) thanks <3 Sen kom dom andra småttingarna , Anton & Acke :).. kunde typ inte va emd dom alls :/ skrev reportaget ju,  menmen , hann aldrig plugga på engelskan , blev förhörd bara och typ kunde ingenting haha men palla det, tänkte jag & efter det leavade dom och jag sov..
Idag : idag var det skola , efter skolan gick jag hem och skrev om mitt reportage sen gick jag till skolan igen för att  typ det var "fest" för habib & för att vi inte skulle ses på en vecka..! haha ganska kul käkade tårta & massa sånt gott ! Efter det ringde sabbe mig och jag gick till henne , med min bror som skulle till badhuset haha , vi har sälle varje fredag ::P. Men sen stack vi till Lisa,  och sen ner till stan och yrade rundor hade very kul , träffade min kusiiiiin igen Alex & Abed hans kompis , gav honom en jacka som han skulle byta ! Men handlade inget , fyller ju år snart .. om en vecka ,! Men jag längtar inte hahha.. men snart kommer jag ju..om några dagar.. vetinte ens vad jag ska önska mig ?:S hahah Menmen, etfe det handlade jag thaibooooox <3 och sen tog jag bussen hem & sen blir det chips och film :) kiiiiisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0