22 APRIL

image125

Hej alla ! Ska nog börja med att sga förlåt , har inte kunnat uppdatera ! Har prao nu ;)
igår : Vaknade tidigt pappa körde mig till min prao på Robert's Coffee (kom gärna förbi , e där mellan 09.00 - 16 eller 17.00 ;:) Men igår var jag på den andra caffeet vid VERO MODA, först va det roligt , körde runt på den roliga sparkcyklen :D på morgonen , hihi! Sen handlade jag , stog i kassan fixade grejer , & så slutade tidigt:)
Idag : Idag började jag 09.00 , fast jag gjord einget förren 10.00 (?) Alla kom kl. 10, ska fan i mig komma 10 imorgon åsså ska först ringa till jessica (chefen) haha och fråga vilken tid jag ska komma , för hon sa att junie skulle komma tio, men men , idag fick jag handla (yes) älskar det haha! Fick gå in typ som vip fast det var stängt haha och vissa legg och så, låter lite töntigt/ointressant men det e kul :).Iallafall idag var jag inne i köket och hjälpte till att baka muffins + hälla in ny dressing i små brukar som var helt cp ! Hon som jobbade i köket blev riktigt sur på dom burkarna hah,:) Men efter det så  hade jag rast käkade & sen gjorde jag cocosbollar men en anna trevlig praktikant , så dagen har avrit kul , slutade tidigare typ vid 20 i fyra :) Jag e jätte trött, vill bara sova fast orkar inte på ngt sätt.. men ses

Kommentarer
Postat av: Momsi

haha vilken klass går du effi? 8an eller 9an?

2008-04-24 @ 19:57:48
Postat av: effi

8:an :)

2008-04-25 @ 08:34:35
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se
Postat av: Momsi

ait :p haha i 8an praktiserade jag och en kompis i mc donalds HAHAHA de va kul men dom hatade oss haha

2008-04-25 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0