27 APRIL

image131

Hello , idag vaknade jag vid 11 hahha (kors i taket). Åt frulle , sen gick jag ut i de fina vädret och delade ut min tidningar. Efter det duschade jag snabbt och åt med min familj. Och nu sitter jag här och softar i min mjukisdress som jag pratade om , ska visa den sen :) Idag kommer vi få gäster , kul ju .
igår : igår va det fest för familjen/släkten , hade skit kul , alla kom och vi åt & massa sånt, & presenterna va pengar, mycket:) 300 :- på make up store , ett fint halsband , + fina rosor, så jag blev jätte glad över att jag fick pengar då kan man köpa vad man vill , men vi ses. kiss

Kommentarer
Postat av: Momsi

hur pallar du dela ut tidningar? både tråkit och man får dåligt betald :( men bättre än inget ^^
gullig bild som vanligt ;)

2008-04-27 @ 18:47:17
Postat av: Anonym

i det fina vädret, hehe :P du skrev den :D:D

2008-04-27 @ 19:32:52
Postat av: effi

momsi : jo jag pallar , ibland :P tack :)
anonym: Ja, såg det nyss, tack för att du sa till. ska ändras omedelbart !

2008-04-27 @ 20:46:14
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0