29 APRIL

image133

heeeeej alla, i'm in a hurry .. OKEJ , för er som inte visste e jag en FOTBOLLSNÖRD ! så nu vet ni det och idag spelar MANSCHESTER UNITED MOT BARCELONA , MANUTD e på sin hemmaplan och kommer ÄGAAAAA ! älskar MANUTD <3

skola idag , fick tbx våra prov , fick 90,5 av 133? kanske , men det e bra :)..iallfall efter skolan stack jag hem och sen kom mamma för vi skulle ner till stan och jag handlade ett par nya SVARTA jeans ! Äntligen säger jag bara , ska köpa ett par blåa åsså och slänga de gamla . Blev även att jag stack till make up store och handlade upp mina tre presentkort.:) Handlade en rouge som heter rose patel och en öggonskugga som heter muffin. Väldigt nöjd , och ögonskuggan var jätte bra , den trillar inte av som innan & mamma köpte en "pensel" till ögonskuggan
image134

Kommentarer
Postat av: Momsi

NEJ! du får inte tycka om united effi! Arsenal e bäst

2008-04-30 @ 16:07:38
Postat av: sabina

Effi guud jag döör, hahah du fattar va jag menar :P Omg skiit jaa du veet hahhahaahaa guud, puss <3

2008-05-01 @ 00:22:25
Postat av: Malak

Nej.. united är bäst och dom vann wieeehuuu!

så bra match 1-0 eller va det inte så:O=

2008-05-01 @ 11:06:57
Postat av: kattis

Min pojkvän är också galen i manchester unitid, själv diggar jag allsvenskan ;)

2008-05-15 @ 18:05:30
URL: http://elegante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0