3 APRIL


image95

Hejsan, förlåt har inte kunnat skriva idag,  varit väldigt  upptagen  men idag var det skola olika lektioner , orkar inte berätta vilka :P , men Jörgen min mattelärare sa att jag ligger på VG nivån på matten , jag blev glad ! &  G+ på fysiken än så länge , har inte gjort fysik provet änn ;) Men efter skolan gick jag hem och sen träffade jag lisa på skolan och vi gick ner till söder där jag köpte mig ett nytt pennskrin..( mitt andra gick i sönder) Iallafall den e snygg ,liten & guldig , lite unik . Sen ner till gamla stan lite och sen hem till lisa igen och hon tvingade in mig mat den jävlen ! Haha sånt pitabröd med fetaost och ja det var "ugnsbakat" , gott fast jag var ju inte hungrig. Efter det tog jag bussen hem & började fixa mig inför min grannes 50 års fest. Cyklade även till gudmor för att få ett par skor av henne som hon inte vill ha, riktigt fina !:D Tog på mig , sminkade mig & plattade håret sen gick vi till min granne, det var jätte trevligt , god mat & live musik . Hon som spelade var riktigt duktig & bra låtar desutom , jag tyckte att det var synd , för jag kände ingen där & inga tjejer i min ålder va där heller men trevligt ändån ! Men hoppas ni alla sover gott , för jag e skittrött just nu kisses  

Kommentarer
Postat av: khadra

du e skit gulligt

2008-04-04 @ 16:48:08
URL: http://kaade.blogg.se
Postat av: effi

tack khadra :)

2008-04-04 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0