5 MARS - 5 APRIL , 1 MÅNAD SEN :/

igår :  som jag sa var det skola , & hela dagen var jag bara hemma & sodtade dramför datan & tv:n. Sen vid 8 tiden åkte jag och min pappa till GA för att hämta min lillebror som var där och lekte med sina kompisar. Sen på vägen hem åkte vi till Gula Kiosken ,(världens godaste pizzor & kebab) Sen hem och kolla på  Talangjakt 2008 (eller vad den nu hette ). För er som tittat tyckte jag om dom  killarna från Kristanstad som dansade , poppin & ngt mer.. skit duktiga :) Efter det hängde jag framför datorn , det blev ingen film :/ mamma 6 pappa var hos grannarna så dom kom hem sent..men ska fan i mig se idag :)
idag : Steg upp för en timme sen , & bara hängt framför datan. Mina planer ser ut så här idag måste jag plugga matte & städa mitt rum , dela ut tidningarna (imorgon ska jag till MALMÖ) Min lillebror ska fäktas :) wiihuu..
Men jag slänger nog in ett inlägg lite senare..kiss & comment !:D
HAHHA,  snackade nyss med min fasters man,
han trodde jag fyllde år idag ahhahah.. han bara 5 april ? Nej jag fyller år den 25 april efter dig ..:P ahha det var riktigt kul !..

& nu en tragisk sak.. idag är det 1 månad sen min farfar dog. :/ Gissa vad jag drömde om ?  Honom.. ska berätta lite om min dröm.. Det var så här att han va här med min farmor i sverige, & han skulle åka till grekland själv . Alla grät här hemma (typ som att vi visste att han skulle dö).. Då .. uff jag blir helt tårögd.. mm han går ut och ställer sig vid vår parkering och väntar på taxi:n och då e jag ju hemma men orkar inte  stanna (för att jag vet att det är sista gången jag kommer se han ) om jag minns rätt..) orkar inte stanna hemma så jag rusar ut till parkering .. gråtande & kramar om honom jätte hårt , gåtandes och då hör jag hans röst... det är då jag vaknar gråtandes.. fattar ni hur hemskt det e.. jag ahr inte hört hans röst på jätte länge... det e skit jobbigt.. förlåt att ni får höra om hur jag känner inför detta men jag ahr inte kommit över det änn & kommer  aldrig  göra det.. för jag älskade honom , så otroligt mycket.. ( INGA KOMMENTARER TACK)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0