6 APRIL

Hello ya'll , e nu duschad nu coh tänkte skriva ett inlägg eftersom jag inte vatt hemma på hela dagen. Så idagens va det fäktningsmatch i Malmö & jag vaknade kl 6, snacka om att jag var trött ! Pappa och lillebror glömde nästan bort mig efter att min mamma väckte mig , fast jag låg i sängen och väntade på att någon ska komma och väcka mig., Till slut min lillebror (A) Klädde på mig & sen tog jag e macka i handen och sen till bilen, vi körde och hämtade jordanis kompis & hans mamma från dalhem. Min mamma skulle följa med min farbror + min kusiner senare eftersom vi inte fick plats i bilen. Anyway så kom vi fram han fäktades & så sen vid 11 / 12 tiden kom mamma &  farbror & kusinen , sen va vi klara vid 1 tiden  åkte hem lämnade jordanis kompis 6 hans mamma sen åkte vi till  burger king ! & jag var helt sur eftersom jag inte var hungrig för min pappa sa att vi kanske va klara vid 6 tiden.. så jag var sur hela tiden & grinig, Sen lev jag pigg :) & åt några chili cheese <3 & beställde chicken ceasar sallad som jag kan ta med och äts när jag e hugrig.. you know finns ingen mat hemma ,  Sen åkte vi till kusinen , kollade på film & fikade & så åt jag min sallad , sen gick vi hem och jag och lillebror gick ut och spelade fotboll , herregud så länge sen det var :D missed it !(A). Va ute typ en timme & nu e jag nyduschad och fresh ! Missat  OTH :/.. men ska kolla på annat .. have a nice evening.. kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0