9 MARS

Hej alla glada ! Ursäkta för att jag inte uppdaterat , har tyvärr inte haft tid ! 

Igår: Skola och sånt ! tråkitgt , efter skolan fick jag slippa min hemspråk yes ! Gick hem och satt och pluggade på matten.. Gjorde matte tal & så , tiden gick väldigt snabbt sen efter det kom min pappa hem och hjälpte mig med några tal jag hade svårt med. ! Efter det vid 8 åkte vi till Familia som hade kvällsöppet ! Handlade ingeting , förutom den bästa glassen , nämligen  MAGNUM MADEL ! <3 Sen träffade jag  Nathaly & Josephine. Sen kom jag hem och sov !

Glömde berätta att det faktiskt regnade samtidigt som det var soligt , här hos mig lite coolt !haha  Men ska berätt lite om igår/idag
Today
: Var det skola  först matte prov , gick ganska bra & det var enklare än vad jag trodde. Sen efter det hade vi SO , ganska tradigt lektioen & sen var det mat & sen SPANISH med Jorge  & På svenska lektionen gick jag ner till mediateket där jag började skriva om mitt reportage , men inte klar ännu. Och min sista lektion var IA , gick först till Christos min idrotts lärare, För att göra ett omprov bara för att jag fick 2.5 fel , kan ni fatta hur sjukt det låter?  Han bara man ska ha 1.5 . Men skit samma gick dit och fick alla rätt & efter det stack jag till Svenska salen där , några från min klass var, satt där och softade utan lärare,  då det helt plötsligt kommer in två killar som bara asflabbar för ingenting ? ahahh , det var kul ! Så denna dagen har varit soft som in i , ska bege mig men mamma till väla där jag ska bjuda henne på fika , snällt ! kisspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0