DAGENS OUTFIT

image101

AA klänning - nelly.se
Kofta - Bershka
Leggings - Lindex (nya & riktigt sköna)
Vita ankelstrumpor - H&M
Halsduk  (?) H&M tror jag..

Så nu har jag bjudit på min outfit :) Idag var jag med mamma på Maxi , handlade mat inför fäktningen imorgon , spännande! Köpte min  Frida  tiding & fick med en DVD , filmen  she's the man , ska se den nu med mamma tänkte jag. Min pappa ska låna sån systemkamera från sin kompis så vi kan få riktigt fina bilder från fäktningen som jag tänker visa er på måndag :) Jag blev glad för han har tänkt på att köpa en sån också & jag hoppas. Vill verkligen ha en systemkamera som tar fantastiska bilder . Men men.. hoppas ni gillade min "dagens outfit" .
Nu till en idé´som jag har fått för mig ! Vill inte berätta vad det är så ni får hålla er till på FREDAG.. Hoppas inte ni blir besvikna och hoppats på annat , för ni får gärna säga till om ni har en annan idé !: men nu måste jag gå puss på er.!
btw , På bilden ser det ut som att jag har en big röv a la JLO , men så  e det inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0