EFFI'S NAGEL TIPS !

Hello , förlåt att ni fick vänta.. men nu ska jag berätta om vad min "hemlis" är . Jag ska tipsa er om olika fäger  & kombinationer varje fredag . Så idag blev det lite sent , blev inte så nöjd med resultatet , digitalkamerans ljus var alledless för ljus, på tal om kamera , vår nya kom idag ! En Nikon Dx40 tror jag den hette , så framöver kommer jag fota med den så att man ser , den tar fina & skarpa bilder ! Så nu har jag fått digitalkameran & systemen e allas :)  Men jag försökte göra massa blommor och sådant men kom på att mina  nagel tips  kommer vara en mix mellan vanlig färg utan glitter och  glitterlack !  men nu..börjar jag :

image106

Så detta är vad jag har använt :
Nagelförstärkare från ACO ,
Svartglittrigt nagellack från Depend NR : 104
Silvrigt nagellack från Depend NR : 106




image107

Börjar med att applicera nagelförstärkaren från ACO , väldigt bra för er som har långa naglar & så slipper dom brytas hela tiden ! Tar cirka : 1-2 minuters torkning , (den torkar ganska snabbt )

image108

Efter nagelförstärkaren börjar jag applicera det svartglittriga nagellacket , några gånger så att det täcker hela naglen  & sedan får det torka.

image109

Eftersom jag tycker det e ganska snyggt & coolt med glitter applicerar jag  det silvriga nagellacket. Man måste applicera ganska mycket för att det ska bli  någon skillnad. Sen får det torka & sen e det KLART !

Hoppas ni tyckte om det ! Jag själv hade lite svårigheter att hitta den rätta färgen !  & ännu en gång får ni ursäkta för dom dåliga bilderna , man ser inte så mycket skillnad men i verkligheten så gör man ! Kommentera & skriv gärna vad ni tyckte !

NÄSTA VECKANS FÄRGER : (FREDAG)
   Cerise rosa & Silver eller Guld




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0