FYLLER ÅR IDAG :)

 image126

                                                                 GRATTIS TILL MIG 
                                                         IDAG FYLLER JAG 15  ÅR!

Godmorgon alla! Idag är det min dag , fyller år , elle har fyllt redan haha:) Men idag så kom mamma , pappa & lillebror in och sjöng för mig + frukost på sängen. Men det blev aldrig frukost på sängen mamma råkade hälla vatten över min säng blev blöt haha:) Men öppnade packet , fick min underbara blus/skjorta & en bodybutter från lillebror , & sen fick jag gå ner eftersom det var där min present var  , trodde först det var en moppe eller en ipod , haha men nej det va en cykel! (va ute och cykla med den precis , skitskön)En ny cykel , äntligen får jag slippa den gamla skrothögen , som var kass eftersom kedjan åkte av hela tiden :) Men jag önskade mig aldrig en cykel egentligen men blev glad ändå. Men egentligen så kan man säga att det e mitt fel för att jag inte fått moppe, sa det i sista sekund typ , + man måste ju till sån körskola, kanske får jag en moppe lite senare. För det hade ju vatt lönt om de köpt en moppe nu , etfersom jag kan inte köra. Men det roliga var att mamma & pappa frågade aldrig mig vad jag ville ha , men det hade blivit kläder men hur kul e det att få kläder varje år  eller pengar? Inte så kul , men jag hoppas att jag får en moped det e typ min dröm , iallfall måste till  PRAO nu, & ja säg lycka till för mig, för denna dagen är ingen bra dag , sabian vet ! ahha puss på er <3

Kommentarer
Postat av: sabina

CONGRAAAAAAAAAATZ HONEEY

2008-04-25 @ 15:53:58
Postat av: Momsi

synd att du inte fick en moppe :( men men inte varje dag man hör att en tjej vill ha en moppe ;p
Jag fick en moppe när jag blev 15 haha men jag är kille och jag hade önskat mig det rätt länge ;p
måste säga en sak! så gullig du är din GULLIGA grek! haha fin bild ;) och en sak till..Grattis Effi :)

2008-04-25 @ 19:54:29
Postat av: effi

tack så mycket båda två :)

2008-04-25 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0