080808 - coolt !

Ska jag börja med att säga att jag har ont i hela kroppen, kan inte röra mig typ? Jävla skit, haha Det e inte kul men ja! Men vaknade vid 12 ,ätit, fixat mig och ja ska ta och sy tre byxor (min mammas då). Och så får vi hoppas att symaskinen funkar men det tror jag ej.

kör en liten lista

Dagens frukost: en tekaka med ost & smör & oboy.
Dagens klädsel: Stor tisha , underkläder & toffs.
Dagens godis: Inte ätit godis idag, men ska köpa imorgon :P
Dagens dryck: Oboy..
Dagens längtan: Till kvällen då det är 21/2 MEN , OCH JAG ÄLSKAR DET! kul att det har börjat på tv.
Dagens låt:
Rihanna - Disturbia  , love <3
Dagens plagg: hm.. typ en svart fransklänning från h&m , converse skorna  och koftan med dragkjedjor (H&M)+ svarta pärlöronhönge <3 det är vad jag vill ha just nu  :P
Dagens avundsjuka: Jag e avensjuk på folk som har pengar just nu  för mina e snart slut :/:/
Dagens sämsta: Att det är så tråkigt väder & att jag har världens ondaste träningsvärk :(
Dagens bästa: 21/2 MEN , LÄTT ! :):):):) TVÅ AVSNTITT TILLOMED :) 19.30 BÖRJAR FÖRSTA, MISSA INTE!

Kommentarer
Postat av: Momsi

stackars effi! tränings värk suger ;p

Ta det lungt bara :)

2008-08-09 @ 01:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0