12 AUGUSTI

hejhej. Idag vaknade jag vid 2. (A). Helt sjukt, jag brukar aldrig sova så länge.. & det e inte alls kul att sova bort hela dagen. Nej fy ! Max vara uppe vid 12. Så ska det bli imorgon. Men som sagt vaknade sen efter en timme bestämde jag och jordanis att vi skulle till mina kusiner som har kommit hem från grekland. Så vid tre tiden cyklade vi till dom , senare åkte jag ,faster & melina till maxi handlade , sen lagade faster mat vi åt ,sen lekte jag lite med melina , spelade guitar hero & tittade på film. Sen vid 6 tiden började vi cykla hem och jag fick snabba mig som in i för att hinna emd träningen , cyklade som en galning. Men  träningen gick bra satte två mål (a) sån stolt. Det är jag faktiskt haha, men nej det var kul men otroligt jobbigt. Fick springa fram och tillbaka med bollen för att tränaren ville straffa oss för vi inte spelat bra. Men det tyckte jag vi gjorde. Så för 1,5 timme sen kom jag hem åt & tittade lite på den filmen på tv 3. Sen gick jag in i duschen och nu e jag klar , ska kolla på satc idag igen sen kanske det blir ngn film här på datorn. Har även laddat ner massa bra musik som jag ska föra över till mobilen och mp3:n. Very good , imorgon ska jag ut med lisa den jävlen tänkte vi. och just det mina kusiner kom e här idag , dom kom förbi för att hämta en sak. kisss

Kommentarer
Postat av: Momsi

haha halv 2 är tidigt :D jag brukar vakna vid 3-4 ;)

fast lägger mig sent klart ;p

ha de bra ;d

2008-08-13 @ 02:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0