15 AUGUSTI

godmorgon ! Jag satte kl. på 11 och steg upp då för att hämta tidningarna och för att fixa dom så jag kan gå ut idag istället för på söndag. Men dom hade inte kommit ännu, blir så arg asså! Dom brukade alltid komma så tidigt vid 8 tiden, men sen satte jag kl. på 12 för att sova tills dess kanske så hade dom kommit. Men inte det heller. Fy fan asså !!! Jag som ville ha en fri helg framför mig så kommer dom komma sent..Typiskt. Men just nu så äter jag cornflakes & tänkte ringa min gudmor för att gratta henne på hennes namnsdag (på den grekiska). Åh jag kommer ihåg denna dagen för två år sen, det e sån parad i grekland idag alla firar det & jag är här i det tråkiga sverige.. KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0