16 AUGUSTI

hejsan! Är nu hemma efter att jag delat ut tidningarna. Vaknade vid 9.30 och stack vid 10 , det gick faktiskt snabbt och vädret är väldigt fint & man blev sjukt varm, fick springa i tishirt. Ringde sabina nyss och väckte henne för hon ville typ det, hon va inte riktigt vaken när vi prata, hon sa bara :mm & mm okej.. Ja men ska iallfall ta en dusch nu och fixa mig, sen så ska jag läsa  NU tidingen & äta lasagne. Även en rolig sak som hände idag, när jag var klar så gick jag hem och plingade för jag hade inga nycklar. Igen & igen men ingen öppnade, sen gick jag till baksidan och som tur hade jag gått ut från gästrummets dörr ( som leder ut) & vi har sånna rullgardiner där med ,så när jag gick ut därifrån så tog rulla jag upp den ena bara och gick. Och som tur säger jag bara att rullgariden var uppe annars hade jag inte vatt hemma nu hade fått vänta utanför tills ngn vaknat. Men gick iallfall  till dörren och började knacka och så ser man ANTON min kusin helt plötsligt vakna upp och titta på mig. Sen vakna lillebror med och öppnade för mig. Dom blev nog lite rädda det hade jag åsså blivit. KISS

Senare åker jag till drottninghög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0