19 AUGUSTI

godmorgon! Vakna nyss typ halv sov sen mitt alarm började ringa vid 11.15. Men ska berätta lite om igår , jag tog bussen ner till stan för att leta efter en sak som mamma ville ha & gick lite rundor. Fast jag inte pallade, men efter det gick jag mot busshållplatsen för att ta bussen och då ser jag alex & då går vi upp istället och ja vi snackade lite sen gick jag in på TH handlade godis & träffade athanasia & maria & jag hälsade på dom och pratade emd athanasia ett tag för det var sjukt länge sen jag träffade henne. Men efter det gick alex och jag stack till sabina där vi satt länge och snackade, kul :) Sen gick vi ut för att träffa killarna och satt på den äckliga gården , så sjukt tråkigt det e där asså sen drog vi mot GA & sen hem.
Ska ner och fixa frukost nu & idag blir jag nog hemma. KISS
skola imorgon :(:(:( vill ha mer sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0