22 AUGUSTI

Skola.
amen hejsan får bli ett snabbt inlägg pappa väntar nämligen på mig, ja först var det skola & jag fårsov mig haha, vakna 9 när vi börja 08.20 och slutade so lektionen 09.20 pallade inte skynda mig så jag kom 09.40 då spanska lektionen började. Men kul skoldag. Sen efter det kom jag hem och typ dog av alla tidingar pallade inte så jag sket i det.

Väla.
Sen kom mamma och det blev en liten tripp till väla , men vi hämtade melina först och sen åkte dit handlade massa saker till melina (kusin) och sen fikade vi på Robert's Coffee och så såg vi sabina komma förbi haha. Men senare drog vi till MC för hon skulle käka där så gick jag till sabina igen och hälsade haha. Men efter det så åkte vi till maxi för att handla lite saker som shampo & sånt smått. Stack hem till melina och sen åkte vi hem. Och jag ahr nyss gjort tidingarna. Puh, orkar inte mer. Men ska dela ut imorgon , typ längtar hoppas det blir fint väder. Men pappa väntar nu ska kolla på en sån bra film , chips & godis & dipp så klart . Mamma & lillebror har somnat, men blir att jag stiger 08.30 måste hinna för jag ska med till stortorget imorgon då dom ska möta varandra i fäkting inför folket , lillebror e med så klart. kiss

JUST DET såg mina älsklingar som jag provade , ursköna e sugen på ett par gråa med.
TYPSIKT att jag inte kan vänta mina kommer om typ 2 veckor :/ :/ .




Blev en stickad (skön) kofta från H&M 149 :- i beige , har ingen kofta i den färgen så det var tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0