3 AUGUSTI

amen hallå ! :) Har inte haft tid att blogga men försöker kortfatta min dag igår & idag
igår: Igår gick jag och mamma för att handla mat för vi skulle ha gäster blev grillat :)Hjälpte henne med maten och fixade , dukade o.sv  Senare när gästerna kom satt vi och pratade , spelade wii och ahde det väldigt kul :D Senare på kvällen kollade vi i familjen på wanted och hancock fyfan säger jag hancock var en riktigt film från början till slut blev lite gråtfärdig i slutet , den får 5/5 av mig  verkligen ! Men wanted va inte så braa vissa scener va verkligen häftiga men inte min smak.
idag: idagvaknade jag runt 11.40 riktigt skönt att sova gick in i duschen fixade mig och så åkte vi till alex för att hämta honom sen åkte vi till väla blev först ikea och sen väla, Handlade en riktigt fin oversize tröja med fina detaljknappar vid axlarna i svart från MQ & ett vitt brottarlinne från h&m och 4 par trosor.Sen satte vi ner oss för att äta blev enchilladas så gott! Efter det åkte vi hem till alex och var där en stund och jag passade på att gå till th för att köpa godis , sen åkte vi hem och tittade på en riktigt bra film som hette point break eller ngt sånt .. kommer inte ihåg med riktigt bra iallfall och efter det blev det en annan film på kanal 3 som tog nyss slut den var bra den med.. kiss
btw : visar upp grejerna imorgon.

Kommentarer
Postat av: Momsi

hur pallar du åka till ikea och väla så ofta? haha

fan effi du e fan värsta ikea och väla freak (^.-)

ha de braoooo :)

2008-08-04 @ 03:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0