5 AUGUSTI

Godmorgon.
Vaknade för en kvart sen av att det ringde på telefonen , typiskt! Det var en kompis till jordanis. Jag trodde det var något allvarligt för det ringde hela tiden.. massa signaler och så sprang jag ner och då la personen på och efter en sekund ringde det igen. Det måste ha vatt samma person..ja iallfall idag tänkte jag att jag ska sy lite jeans sydde min pappas för nån/några veckor sen. Sen kanske städa garderoben , nej den är inte stökig. Utan ville sätta upp det finare, haha men senare vet jag inte vad jag ska göra. Det är tråkigt här med detta cp väder , ge oss sol & värme!
kis


fem månader sen du försvann och det finns inte EN dag jag inte tänker på dig, det har blivit en vana nu, jag började med en gång om dagen och nu tänker jag på dig fler gånger om dagen. Jag brukar gå ute och bara tänka på dig och det är då jag får en klump i halsen och mina ögon blir fyllda med tårar, på offentlig plats. Det har gått så långt nu att jag till och med tänker på dig när jag är ute.
& det beror på att jag saknar dig så
& att jag fortfarande inte kan fatta det som hänt
r.ip farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0