6 AUGUSTI

hejsan, idag vakna jag vid 12 åt, kollade på Rachel Ray sen gick jag in i duschen och efter det började jag fixa mig  och vid 14.07 började jag gå ner till sabina och det tog en kvart, duktig av mig faktiskt ahha :) Men efter det så gick vi ner till stan gick för att prova världens finaste skor. Och ja dom satt ganksa fint o så men e lite skeptiskt över priset. Men som tur blev lite glad för att jag hittade dom för 74 dollar som i svenska pengar blir 518 kronor på converse egna hemsida. Så och frakten var 40 kronor helt sjukt. Och jag tror att man kan beställa dom från usa till sverige eftersom dom hade så att man kan välja "europe shoe size" & en sån karta över världen så vem vet ska titta in där imorgon igen för det e vekligen värt det att betala dom pengarna istället för 1000 kr. Men det finns endast i 36,5och inte i 36 så det e faktiskt bättre att jag tar den strlk för jag har lite problem med mina egna får blåsor och sånt :/ och får ont i hälarna verkar som att mina fötter inte är vana i sånna skor men får hoppas att det går över. Sen när vi gick lite rundor i stan så hittade jag ett par ljusa jeans från VILA och sabina tyckte att jag verkligen skulle köpa dom. Och det gjorde jag för det var värt pengarna , kostade 199 kr. & dom satt snyggt. Var verklign ute efter ett par ljusa jeans för mina egna ser inte så bra ut efter två år, har fått två små fläckar på knäet som inte går bort. Men efter det gick vi och jag åt på rak thai och drack cola light. Mums! & vi träffade oula & hennes systrar.Sen blev det att jag cykla hem och det gick väldigt snabbt. Sen så hade mamma bakat en banan - cocos kaka riktigt god & min gudmor och anna va här så jag lekte lite med anna och sen blev det tv & nu får det bli tv igen  & sabina bombar mig med sms haha. Men oj vad långt inlägg.. ahha förlåt. Godnatt..

Kommentarer
Postat av: tirre

ja de gjorde skit ont, va riktigt segt att få igenom nålen, sen är der jätet svårt för de att läka i och med att de e bråsk, jag skulle aldirg göra om de.. Jag gjorde mitt i helsingborg ..

2008-08-07 @ 11:16:02
URL: http://tiirajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0