DAGENS OUTFIT

Hello , kom hem för ca 3 timmar sen började med att äta grillspätt med potatis, tzatsiki, sallad majskorv. :)
Var mega hungrig så jag åt det och efter började jag smaska på mina sista godisbitar :/ . Men senare mot kvällen tänkte jag äta vaniljglass med blåbär & hallon "sås" som mamma värmt upp på plattan. Men gick en runda ner till stan kom hem med ett par hanky panky med fina rosetter på. Hitta även jeans som jag inte köpte för det kommer komma fler i veckan så jag väntar hellre. Plus att dom liknade ett par jag har, men men. & Cheap monday jeans fanns det icke några fina :/:/ jag älskar dom jeansen väldigt mycket sitter super snyggt och är jätte sköna speciellt mina svarta som jag köpte för ett tag sen.



Jeans - Cheap Monday
Oversize tröja - MQ
Scarf - Gina Tricot
Ring - silver box



I mitt vita brottarlinne ( suddig blid men det var min röda lampas fel)
Mina Hanky Panky

Kommentarer
Postat av: Momsi

Snygging ;)

2008-08-04 @ 20:41:28
Postat av: effi

tackar :)

2008-08-04 @ 22:07:05
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se/
Postat av: Momsi

vsg :D

2008-08-09 @ 04:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0