DAGENS TIPS : FILMER

hejsan, igår blev det lite handla & sen tacos :) på kcällen såg jag två HELT UNDERBARA FILMER


Denna filmer är så jävlaaa bra , helt sjukt . Jag grät igenom hela filmen & tro  mig tilloch med en
person som inte gråter kommer gråta så jävla bra. NI MÅSTE SE DEN !!!!!
Hanling:
Som ni vet så e jag inte världesn bästa på att förklara men jag försöker ändån.
Det handlar om en tjej som heter HOLLY som blir kär i Gerry & Gerry är från irland och ahr en
jätte rolig dialekt. Men dom gifter sig och efter ett tag så får Gerry en hjärntumör och dör. Det e jätte hemskt och så hade Gerry då skrivit brev till henne vad hon ska göra i framtiden , exempel typ gå och köp en party outfit du ska gå på karoke ikväll med dina vänninor och sånt , han visste ju om att han ska dö så han gjorde detta för henne. Och det gjorde han under ett år. Eller han hade skrivit brev så hon kan ha under ett års tid. Skit synd :( åhh.. Mer berättar jag inte SE DEN!



Detta är en bra film också, lite gammal men vadådå?.. haha
Handling:
Denna film handlar om en man som är knarklangare och har en fru som väntar bran, och
samma dag som barnet föds dör pappan. Men under alla år så flyttar dom runt hela tiden , mamman , wilson sonen & ett annat barn vid namn Randy. Men wilson fick aldrig veta varför . Men av någon anledning är dom rika, tack vare mammans aktier (microsoft) och tack vare pappans pengar som han tjänat ihop & mamman har försökt skydda sina barn under alla år (20 år) och så fort dom hitta familjen så var dom tvungna att flytta. Men mer orkar jag inte berätta , se filmer så får ni veta mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0