FILM & GODIS

har inte haft tid att blogga har vatt fullt upp i helgen.
Lördag: Va ute med titti, sabina , tony & vigan vi träffade afro på knutan sen gick vi till mc satt där en stund sen in till stan och tittade lite.. sen gick vi upp mot gården och satt där sen stack jag till mina kusiner som va hemma efter en resa. Cyklade dit & vi åt tacos och umgicks , tittiade på tv. Min pappa & lillebror va även där. Sen efter det cyklade vi hem . Sen på kvällen tittade vi på en så jävla bra film Never back down & jag blev helt kär i Jack Tyler (sean faris) Så snygg herregud!

söndag: Kusinerna kom hit , farbor & bettan. Vi åt sen kollade vi på bilder från grekland och hade allmänt kul :)

idag:
Idag vakande jag vid 12 när jag egentligen skulle vakna 11 , fick snabba lite för att hinna med det jag ville för några  skulle komma ( samma som ovan) . Cyklade till ica för att köpa ett större "brev" som vi ska skicka till grekland. Efter det kom vi hit och tittade på NEVER BACK DOWN IGEN! haha sån överglad , älskar den filmen & han åsså..:P Men käkade godis & popcorn sen satte vi på Zohan som titti hade med sig , inte alls bra , den va lite B. Men och tony & vigan stack för ett tag sen och sabina & titti stack för en halvtimme sen. Mindre kanske. Men ja så e det.. imorgon blir det träning för mig , ska ut och sparka lite imorgon för vädret e piss. Senare blir det SATC - like always.


 

                             HÄR HAR VI HONOM TJEJER ! sean faris - min man ..sexy..



and the movie så ser den ut :)               kiss..

Kommentarer
Postat av: Momsi

vad handlade filmen om? ska kanske osså se den ;p

2008-08-13 @ 02:23:54
Postat av: effi

Du bör se den, handlar om en kille som ja utses till en bra "boxare". Så ja det handlar lite om det och även kärlek. Mer säger jag inte !

2008-08-13 @ 13:29:50
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se/
Postat av: Momsi

haha Ok, Tackar ;)

2008-08-14 @ 02:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0