FILM & SY

hejsan. Idag har jag som sagt sytt in 2 par jeans och fixat sömmen på den tredje. Men skulle sy in ett par till innan symaskinen fick damp. Typiskt men snackade med sabina i telefon innan så vi bestämde oss för att vi ska ner till stan för att hon vill testa ett par skor, så jag e snäll och följer med. Då sabina "latmasken" inte ville följa medd mig igår. Ja menmen ha man tråkigt så varför inte. Men ska nog testa mina älsklingar jag med mina converse i silver e hur snygga som helst..
Men ska nog ta och titta på en grekisk film , kiss



 sjukt snygga  .. i will buy you soon.. haha



& dessa är sjukt häftiga, skulle kunna köpa dessa med
fast had enog valt den andra modellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0