haft fullt upp..

hejsan, sorry för dålig uppdatering , haft fullt upp! 
men skola idag då då, efter skolan stack jag hem fixade mina tidingar sen gick jag ut vid 17.30 blev klar vid 19.20 gick snabbt ! Stack hem och åt en fete pizza med cola.. ååååh så gott ! Sen var kusinerna här & jag gjorde 3 smycken idag , (armband) , skönt att göra smycken igen , känns som gamla tider,. För er som inte vet så gör jag egna smycken, men ahr inte gjort på över ett år , så gjorde två till melina och ett till faster. Så om ni vill ha så säg till , tänkte göra bästis armband till mig å sabina , vad sägs?, Gjorde ett för typ över ett år sen som jag och titti delade på, :) Men men, ska börja göra smycken igen & när jag kom hem så kolla jag på SHAN THE MAN (atci) BLATTEFIELD.. tror jag den nya hette, ASSÅÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR, HAN E SÅ JÄVLA BÄST, sett den två gånger idag , gud han e sveriges bästa komiker.. lätt ! Love han riktigt mycket. Men ska typ lägga mig snart e trött, efter allt jag gjort idag guud..haha btw, hitta prao på väla (th) för typ 2 dagar sen, med sabina ska bli riktigt kul ! v 38 :) Imorgon blir det nog bjuv- festival , kanske träffa jose.? få se.. KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0