HEJSAN.

amen hejsan. :) Vaknade vid 12 istället, pallade inte gå ut efter att jag såg att det regnade (väldigt mycket). Så jag går ut imorgon istället + att det int blev någon föktningsgrej på storgatan, inställt för det regna. Men så e livet har typ nyss käkat. Ska in och duscha snart tänkte jag & gårdsfesten är kl. 4 på en ngn samling/kyrka istället. Dom ahde planerat att det skulle ske utanför mitt hur på den stora gräsplätten med tält och så men nej så blev det inte. KISS
just det, sabina så fort du kan så vill jag ändra designen till något nytt & ljust.

Kommentarer
Postat av: sabina

HAHAHAHAHAHAHHA jajajjajajjajajajajaa nu vill du va va va va :P loove u <3<3

2008-08-23 @ 14:54:20
Postat av: effi

AHAHHAHA JA..:).. tråkigt vill ha en header åsså.

2008-08-24 @ 01:12:43
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0