HIF- SUNDSVALL 0-1

hejsan, idag  vakande jag vid 12 & hörde någon prata där nere och vakande och ropade att jag ville ha två ostbullar. Anton och Jordanis skulle handla bullar haha! Åt som sagt min goda smoothie idag igen & ja jag var hemma hjälpte mamma lite men att sortera väskorna & så ringde sabina mig och frågade om jag ville följa med till HIF -SUNDSVALLS matchen. Så jag sa jag , va lite skeptisk först eftersom jag var trött & sånt (tack för biljetten ). Men inte för att jag är ett fan av HIF, gillar svensk fotboll överhuvudtaget . Tittar hellre på champions league , som är bäst ! & JA manchester united vann ju & massa glädje tårar fick man ju när man såg ronaldo gråta .. gud vilken känsla.. Dom e bäst dom också <3. Men vi gick dit och snackade väldigt mycket om typ allt , sjukt kul & sabina ville typ gråta när han spelare satte självmål & när en annan spelare blev puttad. Hon e sjuk hon. Men dom förlorade & ja så går det när man sätter självmål.. HAHA. Men som sagt blir nog film snart & popcorn.& imorgon blir det nog ut med killarna.Have a good night

Kommentarer
Postat av: Momsi

det va tråkig match :/ såg dig där faktist haha ;p

2008-08-18 @ 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0