HOME..

hejsan, är hemma nu för ett tag sen men blev en runda med lisa till söderpunkten som sagt. Gick lite rundor och sånt sen gick vi ner till stan för at lisa skulle titta en sak på stadium. Så vi gick in i lite affärer och så. Köpte mina efterlängtade öronhänge i 3 olika storlekar, sånna svarta "pärlöronhänge". Väldigt fina. Men mer shopping blir det inte för mig måste spara så det ända jag ska beställa är mian converse från converse.com. & kanske ett par andra skor från H&M, men endast om mamma ska beställa något. Men vi fikade även på espresso house, köpte en kanelbulle som inte alls var god + vatten. Tänker aldrig mer fika där, det är inte alls gott. Alla gånger jag fikat där har det alltid vatt något jag inte blivit nöjd med. Senare ändrades vädret och vi begav oss hem till Lisa. Sen ringde jag min mamma och hon sa att hon va på söderunkten så jag stack dit med min cykel, tänkte att jag ska få skjutts(?) hem & cyklen bak. Så mamma hade även kallat på alex för hjälp så cyklen fick inte plats fick värsta damp. Men cyklade hem och det gick sjukt snabbt hahh. Kunde inte lämna den heller för behöver den imorgon till träningen. Kom hem och var framme före mamma hon snackade med alex ett bra tag så det var därför, men kom hem och lagade mat för första gången, (jag e inte intresserad av matlagning). Men det betyder ju inte att jag inte vet hur en spis tänds på eller hur man steker/kokar. Jag kan laga något ibland (men vissa enkla saker kan jag inte). Men inte värsta maten, blev spaghetti med köttbullar. Snabbt och enkelt. :) Så det blev så att jag & pappa åt , och han tyckte det var gott. Jag vill nog inte berätta om mina andra misslyckade gånger och det e nog därför jag aldrig lagar mat men tycker inte om den mamma tar med sig så ibland får man försöka själv. Långt inlägg det blev.. sorry:P Ska ut och sjuta lite för att träna mina skott. KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0