LITE FÖRKYLD :(

hej , det var som sagt skola idag :) slutade vid 15.30 , inte så jobbigt som jag trodde men vårt förra schema ägde , helt seriöst. Men imorgon e det fredag som betyder att jag, mamma & melina ska till väla & även tidningarna så jag slutar vid 14.25 e hemma 35 så ja tills jag sätter igång med att packa så e jag nog klar tills mamma kommer. Sen på lördag e det gårdsfest & det ska bli kul , bjuds på mat & aktiviteter (hoppas jag, tro om aktiviteterna då). Men det blev ingen träning för mig idag , känner mig inte riktigt frisk : blivit förkyld inte så jätte men vill inte att det ska bli värre hoppas på att jag blir frisk tills på tisdag. Så nu e det VÄNNER på tv 5 & sen ghost whispers , sen kanske gordons kitchen. kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0