SABINA BRUKAR RETA MIG FÖR ATT JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER..!

hello. Hemma nu , har vatt ute med sabina , tony , vigan och två kompisar till tony. Men det började med att jag cyklade ner till sabina låste min cykel där ( som jag ska cykla hem med imorgon, förklarar mer sen). Sen gick vi till den gården som vi alltid e på, satt där gungade lite , snackade och hade lite kul iallfall sen vid 9 tiden ringde mamma och bad mig gå hem, så jag stannade en stund till och tog bussen 22.09 då jag hade missat den 39. Men som sagt så gick jag hem till sabina en stund där hon djurade med mat. Nej men hon åt och ja frös. Sen gick jag och tog bussen hem och såg att Varshe körde , så kallar jag den busschaffören eftersom han säger varshe - istället för varsegod. Sjukt kul. Men slapp snacka med sabinai tele . va rädd men det fanns folk i bussen så det va lungt. Har nyss käkat två mackor och druckit vatten och senare blir det satc & MTiWIIE.. AHAH SABINA..! sabina säger mtiwie istället för Mtv..(emtivi ).

Ja imorgon så ska jag till stan med sabina och då låste jag cyklen på hennes gård och ska då gå ner imorgon och cykla hem. Simpelt.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: håller med, de var riktigt snygga :)

låter kul med stan hörru :)

2008-08-06 @ 09:38:53
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: sabina

HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAH. mkt finare med små ... om jag får säga mitt dåe :P <3<3

2008-08-06 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0