SKOR & PUDER

mamma kom hem för ett tag sen och jag klickade hem dessa underbaringar & ett bronzing powder från hm's egna märke.
Jag tycker det är bra , hann aldrig använda det innan det gick sönder eftersom min lillebror "tappade" det när jag gav honom det (han va inte berädd) så det e lika mycket mitt fel. Men beställde som sagt en ny :)



& dessa skoletter/aneklboots/kilkackar (kalla dom vad ni vill) som e så snygga , först tyckte jag inte om dom men efter tre veckors tittande på dom blev jag kär i dom :) ! Finns även i gråa & många storlekar kvar så om ni också vill ha så passa på nu kostar 298:-  ( inte världens bästa bild men den duger )






Kommentarer
Postat av: leia

dom är påväg hem till mig....ligger möjligtvis redan på posten och väntar:) hoppas bara stl blev bra har hört att de är lite konstiga....eller???



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0