TRÖTT

hejsan , skola idag då ja försov mig igen vakande 07.48 typiskt ! Men kom några minuter försent bara. Men hade lite lektioner oh på svenskan blev jag klar med den novell grjen som jag inte fattade någonting av :P Och efter skolan stack jag ner till stan för att höra med VILA , men tyvär så  behövde dom inte någon praoelev för dom hade en annan som praktiserade. Ja sånt e livet , stack snabbt in på h&m och sen cyklade jag hem, gick snabbt , brukar parkera där vid kunskapsskolan så e det närmare hem sen. :) Ja , men väntar nu svar från ett annat café med sabian hoppas dom ringer nu !! Träning snart om 2 timmar , tänkt sova lite .. ska nog göra det också.
btw :  fotografering imorgon , vet inte vad jag ska ta på mig , (överdelen) blir jeans antingen svarta eller blåa
+ converse sen vet jag inte vilken topp ??.. ska kolla lite nu innan jag somnar , ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0