TRÄNING..

hejsan . Som sagt va i stan med mamma blev 2 pack linne på Gina för 29:- mamma köpte två 2 pack + 2 pack haha till mig, svart&vitt sen limegrön&vit. Riktigt fina linnen med ett slags "brottar" typ på baksidan. Blev lite skeptisk över den limegröna men tänkte va fan fick dessa 4 linnena för 58 kr - men hade jag köpt det hos hm så hade 1 kostat 49:- det kallar jag kap. Ni som behöver linne gå till Gina istället. Sen blev det träning för min del, gick bra satte ett mål när vi spela mot det andra lageet (dam statena if) men det belv 1-1 eller 2-1 tror dom vann oss.. haha men efter det cyklade jag hem och åt , sen duschade jag & tittade på den filmen som nyss tog slut på kanal5. Den var verkligen bra & rolig. Missade lite av satc men det gör inget filmen var bättre. Just det ringde SDR och dom kommer med tidningarna imorgon istället för nästa vecka , så jag kommer bli betald för 3 gånger istället för 2. Bättre behöver pengar just nu ! Men man får dom i september förståss men bättre änn inget. Men ska lägga mig nu tänkte jag för att vakna tidigt imorgon vid 11 måste jag upp sen fixa tidingarna och ut och dela ut dom så jag slipper göra det på söndag. kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0