1 FEBRUARI



image4

idag var det skola vaknade vid  kvart i 7..& sen var det skola för mig, var sjuk igår så idag mådde jag bättre , som tur känns bra nu! så efter alla lektioner kom jag hem åt & tog det lungt sen vid 14.40 tog jag bussen ner till stan & sen så hoppade sabina också på vid sin bussstation , så vi var på väg till söder till  
silver box  eftersom jag skulle pierca mitt öra blev faktiskt bra gjorde inte alls ont för er som vill göra det gör det eftersom dt gjorde inte alls ont , & det är även värt pengarna 99:- men jag fick det i present av TOMTEN HAHAHAH..men ja ni fattar..sen efter det tog jag bussen hem och bad sabina komma till mig men det ville hon inte , & sen när jag e hemma så ringer hon jag kommer nu ahhah..jag bar jaja kom du sån störd..iallfall kom hon hit sjöng wii , åt en cake & coca cola sen skulle jag mamma & jodde , sabina & jag till väla eftersom jag skulle byta min tröja eftersom det var tryck fel..;/ ahah jag e ganska petig ..iallfall efter det körde vi till MAXI där vi skulle handla & då kom sabinas mama & hämtade henne eftersom det skulle ngnstans..så handlade vi , träffade även min faster & kusin trevligt, måste även berätta en annan sak också som hände inne på maxi , skulle leta efter min bror min faster va där vid godiset hon bara : han stack dit nyss & pekade så jag springer sen ser jag han med mamma & han hinner gå till min faster och han bara var e effi? hon bara hon sprang dit nyss , sen han jag efter han hha jage här.. så kul det va ..sen efter det hem & nu sitter jag här och sodtar blir väll en film senare nu blir det kycklingvingar/ben skit gott haha.. kommentera gärna..kiss


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tkr din piercering är jätte fint.. skulle själv vilja ha men har redan två :O

2008-03-01 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0