17 FEBRUARI

hejsan !..jag vet att jag inte har skrivit här på länge har inte orkat..men hade skit kul igår..när jag var ute med sabina, titi, och killlarna kom hem sent, sen idag vakande jag väldigt sen dvs. 12.40 :o första gånge hahha..! så jag ringde till tittioch vi va så pappa körde mig dit och sen gick vi till väla hittade inget av det jag ville ha jävlsa skit..sen va vi hemma hos henne ett tag sen kom pappa och hämtade mig och sen åkte vi till min kusin , va där sen e jag hemma nu och softar ska sätta på en film , trevligt sportlov! sabina xoxo du vet ....

NGN som kan hjälpa mig med min blogg..bakrunden är alldeless för hemsk den känns väldigt kall..kommentera om det e ngn som kan help mig!..det skulle vara väldigt snällt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0