3 FEBRUARI

image8

hej saan,  idag vakande jag vid 10.30 & var klar vid 11.00 sen gick jag och morfar ut   och delade efter det tog jag mig en kroppsdusch , ..& sen var det biotime! skulle se ALVIN & GÄNGET.. typ rolig men lite barnslig..alla små barn skrattade för varenda sak som enligt mig inte var så rolig, gick dit med anton , acke ,matte. dia & min lillebror..sån kusinbio iallfall hade kul filmen blev klar vid 6 tiden..& sen in på MAX dia & lillebror skulle äta men jag var proppmätt efter all cola , snacks och popcorn..kom hem ville äta eftersom det var god mat & sallad , helt sjukt ,mamma hade även gjort äpplepaj , det hatar jag ,SABINA kom över imorgon så får du en bit! ahah hon gillar pajer .. är typ fortfarnde mätt helt sjukt kl. e nu 22.00 & det har gått fyra timmar , snacks ,cola & popcorn kan väll inte göra någon så mätt blev sur på min mage nu! ahah..vi ahde gäster mina kusiner , lekte med min lillakusin lockade hennes hår os.v sen tittade vi på en film , sen har  jag slappat med tanken på att varför min mage inte e hungrig.. & JUST DET GRATTIS ZIKRET FEMTON NU ! SMSA HAN NYSS ..

HAR HITTAT EN NY MAN.. ASSÅ E HAN INTE HEET?.. ZAC FÖRLÅT MEN JAG HAR HITTAT EN NY HAH NEJ MEN BÅDA ÄR HETA ,,FAST HAN ÄR ETT + EFTERSOM HANE GREK..     KISSES (v)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Har du verkligen hittat en grek person som e snygg!!
ok du måste berätta!! kom igen!
jag som frågade dig och du bara nje
men jaja zAc Efron är också snygg..

2008-03-01 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0