6 FEBRUARI

image12

hejsan idag var det studiedag  ganska skönt fast jag inte sov till 12 om man tror det sov till 10 men la mig vid 12 inte för att jag var trött utan eftersom alla hade lagt sig, trevligt att vara uppe själv då men vaknade gjorde ve mig..sen skulle jag ner till söder med mormor..handlade min älskade frida tidning...nytt nr ute! & sen tog jag och mormor en fika på finess..sen träffade vi min morfar & sen in på özen handlade lite frukter os.v asså jag kanske inbillar mig men det eläskigt när äldre män kollar på en och ler.herregud det har hänt två gånger nu..men efter det åkte vi  hem..min mormor sa till mig att säga att det är en familjebiljett när vi var på väg ner men jag bar neej det kan man inte få hon bara_ jo alex gjorde så och vi fick det billigare..men nej jag skämdes men sen frågade jg när vi skulle hem.. det skulle kosta 25 för bara mig och mormor + 16 för morfar?.. det blir 41 kr. men vi fick det för 28! billigt ju har lärt mig nu så om ni e många som ska på en buss säg familje biljett..! & sen kom mamma hem och så pkte vi till Ö&b och handlade men nu softar jag och vill inte till skolan imorgon fast vi slutar 11.20 eller 10.50 om man inte käkar sooft men nytt schema slutar tidigt förutom på onsdagar 15. 25..                   kommentera nu för fan...! kissssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du också på öppet hus ? (:

2008-02-09 @ 13:32:44
URL: http://jennyericsson.blogg.se
Postat av: Anonym

jaa ;)

2008-02-09 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0