spooooooortloov.:D

idag sov man inte så länge heller vaknade tidigt, sen ner till stan och handla en jacka till min kompis som bor i grekland ;D,, sen in på H&M för att få några galjer från min kusin. Efter det tog jag bussen hem..och så softade jag framför tv:n och tittade på step up , älskar den filmen <3.& snart kommer det en två:a yeah, har sett trailern fast  det e inte samma tjej som är med, utan en annan? men vi får se.ibland brukar jag fastna för en film då kan jag se den 1000 gånger,,men jag älskar dansfilmer....sen nu gjorde min mormor sånna jätte goda små "munkar" fast dom e som bollar skit gott sitetr här och äter dom med varm choklad, idag e det  shark , cityakuten sen navy cis , har jag för mig., och fler ska ner och kolla I hd igen..ha det bra !



image14  love !


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas du verkligen fastnar för den, för då kan du berätta juhh!!
¨älskar dig.

2008-03-01 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0