TODAY

Hej allihopa , sitter på laptopen nu och tittar på TOP MODEL,  så missa inte den !

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du är bara för mycket härmar andra och sånt Skaffa ett liv! Lägger ut bilder på kändisar och sånt haha Är du för ful för att visa dig själv eller?Grekland suger fett mycket, palla ens en gång komma därifrån wannabe en svenne

2008-02-22 @ 22:13:07
Postat av: Jag

Varför e du så avunsjuk ?.. Det ända jag kan göra är att skratta ,för sånna människor som du är så jävla omogna och skriver anonymt, stå för vem du e. Du e det någon som ska skaffa ett liv så e det du som läser andras bloggar och kommenterar anonymt, för att du inte vågar säga vem du e, för du är extremt feg. Vadå e du för ful eller?..nejdet e jag inte, e du omogen och ställer en sån fråga ? Ja enligt mig e du. Jag är fan STOLT över mitt land och jag bryr mig inte ens ett dugg om vad du tycker. Vet du jag tror du vet vem jag e för jag har inte nämnt något om mitt land på denna bloggen. Och en annan sak " wannabe svenne" kallar dom mig i min klass alltså måste du känna mig eller veta vem jag är. Jag är HEL grek så förklara för mig hur jag kan vara svenne då..?

Och inte nog med det du skriver sämre en en sexåring.. har du någon gång hörttalas om PUNKT & STOR BOKSTAV?

2008-02-24 @ 12:09:53
Postat av: Anonym

Haha ja, kolla på hur du själv skriver. Du har inte ens stor bokstav efter punkt och du ska komma och lära mig att skriva. Back off biaaatch.

2008-02-25 @ 17:27:39
Postat av: jag

Ehh.. jaja så du tror nu att du vet bättre än mig själv eller? Tror du inte att jag ser att du har ändrat och skrivit med STOR BOKSTAV och PUNKT ,kände du dig träffade eller? ashole.

Detta skrev du : " "ska komma och lära mig att skriva"
Snälla du, Jag har aldrig i hela mitt liv sett någon som skriver dåligare svenska än dig.
Det heter faktiskt : Ska du lära mig skriva.
Bara lägg ner detta skitet du håller på med , jag tycker jävligt synd om folk som dig , vad fan får du ut av detta ? Tror du du är cool?

2008-02-25 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0