31 JANUARI

image3

hejsan & välkommna till min blogg ! Jag hoppas jag kommer trivas här..iallafall denna blogg kommer handla om lite om mitt liv/min vardag & även om allt annat som händer runt om i världen.. så enjoy!

idag vaknade jag & mådde inte alls bra.. hade feber .& förkylning så mamma sjukanmälde, kändes så konstigt eftersom jag  inte är sjuk så ofta, men iallfall känns bättre nu ska till skolan imorgon tror jag..sen e det helg ganska skönt..ska även pierca mig imorgon vid 3  ( ska pierca örat längst upp) hoppas det blir bra , & ni får gärna kommentera ! va inte blyga , jag kommer göra samma sak tillbaka.. iallfall kisses..

Kommentarer
Postat av: Sabinaa

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, hahha skoja KISSES XOXO

2008-01-31 @ 19:00:01
URL: http://sabinarizvic.blogg.se
Postat av: Sabinaa

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, hahha skoja KISSES XOXO

2008-01-31 @ 19:02:12
URL: http://sabinarizvic.blogg.se
Postat av: Mikaela

Hoppas du trivs där+
en bra början!!

2008-03-01 @ 19:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0