10 mars

hello, idag var det skola , okej dag!.. lite olika lektioner..& så sen efter skolan gick jag hem till zinaa, och sen drog vi ner mot stan & pratade om allt + gamla minnen.. kuligt!.. zina blev ganska trött sen på mig , så som alla blir efter en stund.. kan vara i en affär typ 100 timmar (överdriver)..ni fattar.. handlade en fin bikini.& mina silveröronhänge..& imorgon ska jag ner för att köpa en till bikini , jag inte kunde bestämma vilken färg..röd eller brun ?.. tror jag ska ta röd..anyway  oooo


image42

Kommentarer
Postat av: jonna

ja visst är det!
snygg bikini :)

2008-03-10 @ 21:55:01
URL: http://jonnaeklund.blogg.se
Postat av: me

tackar

2008-03-11 @ 11:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0