11 MARS

hejsan!..idag var det en kort dag "halvstudiedag".. soft,..annars hade jag slutat typ 4 (med hemspråken). Jaha ska berätta lite om när jag satt hos skolsköterskan (utanför då) I FÖRTIO MINUTER.. det var faktiskt bara tre före mig och då skulle det ta lång tid..men jag gick in eftersom jag ville hon skulle titta på mitt öra , det var en liten inflamation..my fault..! Sen efter det begav jag mig hem & åt & sen bussen ner till stan..för att köpa min bikini .. fanns ingen xs.. I BRUN.. så det blev ingen alls .. men e glad över min svarta..<3..ska köpa en hallonröd från h&m istället som e finare i färgen då.. 

I can't believe that youre gone..


                                         image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0