12 MARS


image44
idag var det först skola & sånt..lite olika lektioner..musiken gick åt helvete ..palla..anyway, senare kom jag hem , åt & pussade min pappa som sov..& sen tog jag bussen ner till stan för att träffa snyggingen nathallllyy <3 riktigt kul med dig.. gick runt lite i affäerna & MC..hon käkade sen .. hittade även mina SKOOOOOR som jag love riktigt mycket .. ska till en skomakare som ska fixa så att dom blir helt svarta! mycket snyggare tycker jag..(för er som ah tänkt att köpa dom , köp en strl mindre, jag var tvungen att ha 36 , ja men dom töjer sig ju ändå..! & en bikini-överdel från gina.& sen tog jag bussen hem & nathy sin buss & när jag kom hem väckte vi pappa och satt och snackade, han köpte min BRITNEY SPEARS PARFYM FANTASY MIDNIGHT..(måste bara tillägga att jag är ett riktigt fan av henne parfymer har tre av fyra , hon släppte två parfymer sammtigdigt(?) och jag tyckte den ena vad god så det blev det men jag blev gladis och lillebror fick en annan god , kom på att jag snart får pengar igen ! anyway jag måste göra matten nu..och just det PÅ TAL OM MATTE..(tillägnat till några) fick vi våra prov idag.. fick VG! trodde jag skulle få G hoppade över en massa uppgifter , blev skiiiiiiit glad faktiskt..&

dagens köp :
skor från H&M - 149 :-
brun bikini gina - 15 :-

dagens gåva : Britney Spears fantasy midniht parfym , av pappa/farmor <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

på gina tricot, 30 spänn :p haha

2008-03-12 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0