16 MARS

image47

Godmorgon !..haha ja jag måste berätta nu lite om denna underbara film..som jag såg för ett tag sen som jag bara måste rekomendera.. AWAKE , är en film som spelas av hayden christiansen.. En mycke bra skådespelare som även spelat i  star wars .. & väldigt snygg...Det handlar om att han ska operera sitt hjärta..hos "vanliga" läkare. Medan hans mamma är rik..och verkligen inte ville att han skulle operera sig hos "vanliga" läkare..Och istället operera sig hos en läkare som har varit hans mammas vän i många år...sen får ni se se den..kan inte berätta allt..hah

image48

Denna film , såg jag igår , men inte hela..ska se hela idag istället.. jätte bra film..spelas av Hayden Christiansen..& Rachel Bilson  som är med i OC.. Denna handlar om att han har typ övernaturliga krafter och kan telepetera sig = "flytta sig" (försvinna till olika ställe ) på nolltid.. Och inte bara det utan han snodde pengar från banker och allt han behövde . Eftersom det finns inga spår på att han har snott pengar eller saker..så han levde gott tills någon la märke till  att han var en "jumper"..


image49

Okej och nu till den nya STEP UP 2 THE STREETS..  pappa berättade för mig att hade laddat ner och jag blev helt till mig...Så han satte på filmen och efter ett tag tyckte jag den var så jävla USEL. fyfan asså..Jag gillade inte den alls fast jag inte såg hela. Min bild av denna filmen såg ut så här.:. (Tyler..& hans tjej ) Fortsättningen av den filmen, hur det gick för tyler i 2:an , nej då skulle det helt plötligt handla om någon annan..jag blev helt besviken.. MEN INGET SLÅT 1:AN.... BÄSTA SCENEN.. :TYLER: I can do it.. hon : catch me..ahh..torrigt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad störigt att du skriver
... efter typ varje mening !!!!!! tönt

2008-03-16 @ 13:38:32
Postat av: Anonym

HAHA, men läs inte då..

2008-03-16 @ 21:57:47
Postat av: Cairo

jag har sett awake, & den äger!!

2008-03-22 @ 15:08:42
URL: http://cairo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0