17 MARS

igår : vaknade ganska tidigt , måste berätta om min dag , fast egentligen bara vill kopiera fån bdb. Men det funkar inte dom håller typ på och måla om..Anyway , igår va jag på väla en stund med min mamma , lillebror och kusiner , (handlade ingenting) Under den tiden ringde Titti mig & vi skulle träffas lite senare. Men efter väla rundan så gick vi till BUGER KING <3..åt där och sen till dr ( där mina kusiner bor). Va där en timme innan jag tog bussen ner till söder och träffade : Afro , Zike , Tony  & Vigan , träffades vid walles och sen gick vi ner till MAX..efter max till något ställe..och lekte dunkgöme ahahh jag vet det låter barnsligt med det va skit kul , ramlade och slog min fot/knä ;/..sen tog bussen halv nio..kom hem kvart i 9..;)
idag : Idag var det skola, vaknade och ahde skit ont i mitt knä / min fot..det e inget blåmärke utan det e något innuti knäet..och min fot e stäckt. Anyway hade håla från SO. SKÖNT.. fick även en nyckel till hissen för det gör skit ont i mitt knä..:/. ska till lasarettet snart när mamma kommer hem. Ska dit för att dom ska kolla på mitt finger har fått en "knuta". Skolsyster sa jag ska dit så jag måste men nu ska jag plugga,  har svenska (uppsats) , matte , & fysik.

Grattis till min kusin MELINA som fyller 4 år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0